Wednesday, November 28, 2018

Nove ideje, novi izazovi...

Dobro došli na blog New Scratch lovers gde ćete se upoznati sa programskim jezikom Scratch koji se uči u dečijem uzrastu!

Kada sam ugledala novi plan i program u osnovnoj školi u kojoj sam u tom trenutku radila, bila sam skeptična kao i većina kolega za Scratch. To je za sve nas bio novitet... Dosta posla oko priprema smo imali, pogotovu ako ste predavač  za sve četiri generacije gde je plan i program različit...

Sakupljala sam materijal za Scratch sa svih strana gde sam mogla naći, jer nismo u tom trenutku imali udžbenik... Krenula sam od početka, instalirala sam na kompjuter Scratch i kao dete upustila se u istraživanje ovog jako jednostavnog programskog jezika. To i jeste suština zašto se uči od petog razreda kod nas, a u budućnosti i u mlađim razredima...

Proučavajući ga i spremajući se za časove koji prestoje jako mi se svideo i kasnije u nastavi sam ga zavolela.  Jedva sam  čekala taj deo školske godine da krenem sa decom da radim. To je bio doživljaj  koliko su deca kreativna kada savladaju osnove! Šta mogu sve da kreiraju! Svi su jedva čekali nastavu informatike i da donesu svoje programčiće da mi pokažu...

Na žalost ja više ne radim  u prosveti ali sam ostala zaljubljenik u Scratch! Razmišljala sam kako da održim moju nakolonst prema njemu...

I prelomila sam! Pokrenuću blog koji će pomoći deci, a i odraslima da savladju osnove programiranja baš kroz Scratch!

Možda i vi postanete novi ljubitelji Scratch-a... Ako je je tako dobro došli u Scratch svet! 😊

No comments:

Post a Comment